środa, 5 sierpnia 2015

Przedstawiamy DT It's just fun!

Witajcie!

Dzisiaj prezentujemy nasz zespół - zdolne Koleżanki!

Justyna, Barbara i Wanda przyjęły nasze zaproszenie i wspólnymi siłami postaramy się Was inspirować w poszczególnych wyzwaniach :)

Kilka słów o sobie...




Witam Wszystkich i cieszę się, że mogę spróbować swoich sił w ciekawym i nowym doświadczeniu, i w  tak doborowym towarzystwie! 
Nazywam się Barbara Niezgoda i prowadzę bloga mój swiat kolorów od półtora roku.
Moja przygoda z tworzeniem i obracaniem się w " papierowym świecie " rozpoczęła się tak na dobre zaledwie od roku. Wcześniej był to haft krzyżykowy, następnie decoupage, ale najbardziej lubię robić i komponować kartki. Nie mam ulubionego stylu, nadal poszukuję i jak na razie to mieszam.... Bardzo lubię robić kartki warstwowe, kwieciste z różnymi dodatkami, kartki dla panów, a ostatnia moja miłość  to expoloding boxy. Chcę się nauczyć pracy z mediami, robić albumy, to na razie odkładam do czasu, gdy go będę miała więcej... no i jeszcze lubię ozdabiać pudełka metodą decu. Tutaj także jeszcze sporo do nauczenia przede mną.

Mam nadzieję, że przed nami fajna zabawa, ciekawe wyzwania, i że będziemy bawić się i robić to wspólnie!

A oto kilka moich prac...










Kilka słów o sobie...



Mam na imię Justyna i odkąd pamiętam - tworzę ;)
W mojej niewielkiej przestrzeni, w wielkim internetowym świecie, pokazuję to, co uwielbiam robić w wolnych chwilach - wszystko, co z papierem i klejem związane ;)
Kartki, kwiatki, zawieszki, zaproszenia, boxy, albumy... i ciągle coś nowego :)

Moje prace możecie zobaczyć na blogu: Pracownia w domowym zaciszu






Kilka słów o sobie...



Witam Was bardzo serdecznie. Mam na imię Wanda, w tym roku skończyłam 50 lat,  czuję się nadal młoda duchem i pełna energii, by realizować swoją pasję. 
Kreatywną przygodę ze scrapbookingiem zaczęłam w 2010 roku, w tym samym roku założyłam bloga. Chyba nie mam jakiegoś ściśle wytyczonego stylu. Bardzo podobają mi się prace w stylu shabby, vintage, uwielbiam warstwy, tuszowania, darcia.... Poza tym lubię eksperymenty z formą i materiałami, ale lubię też „klasykę”. 
Najbardziej lubię robić kartki , albumy, boxy a nawet bardziej wymyślne prace, np. pająka, z którego jestem bardzo dumna. Tworzenie prac sprawia mi ogromną radość i zadowolenie.

Moje prace oglądać możecie na blogu  Wanda-moja twórczość











Prawda, że Dziewczyny robią przepiękne prace!

W weekend ruszamy z pierwszym wyzwaniem, ale już teraz zapraszamy!

Można również do nas dołączyć na facebook :)

DT It's just fun!

3 komentarze: