sobota, 4 czerwca 2016

Wyzwanie # 22 Z tekturką

Witam Was bardzo serdecznie!

Minęły dwa tygodnie i pora na kolejne nasze wyzwanie, którego tematem jest praca z wykorzystaniem tekturki...


Temat bardzo prosty, a jednocześnie dający wiele możliwości. Czekamy na Wasze prace z widocznym wykorzystaniem tekturki...
Szczegółowe zasady obowiązujące na blogu znajdziecie TU Zapraszam do zapoznania się z nimi...

                                            A teraz inspiracje nowego, powiększonego  DT:

Nasz skład się powiększył i dziś debiut maja nasze nowe członkinie . 
Przygotowały dla Was wspaniałe inspiracje  oraz napisały kilka słów o sobie. 


                                                                 


Ania 


Cześć mam na imię Anka,
 a w scrapowym świecie znajdziecie mnie pod hasłem "Benita scrapuje".
Z wykształcenia germanistka (czynna zawodowo), z zamiłowania teatromanka,
 pasjami czytająca skandynawskie kryminały i do bólu kibicująca polskim siatkarzom :)
W scrapbooking wsiąknęłam nieco ponad dwa lata temu i ta miłość trwa do dzisiaj.
 Najczęściej tworzę kartki, exploading boxy, rzadziej albumy czy LO.
Coraz częściej kusi mnie mediowanie, jednak póki co cichutko obserwuję.
 Cieszę się, że będę mogła Was inspirować w ekipie It's just fun!



Witam!
Nazywam się Edyta i bardzo się cieszę, że mogłam dołączyć do tak wspaniałego zespołu:)
Z rękodziełem mam do czynienia właściwie od zawsze, 

ale tak na serio zajęłam się nim 3 lata temu.
 Moją pierwszą miłością był decoupage, jednak największym uczuciem zapałałam do scrapbookingu.
 Najczęściej tworzę kartki pełne kwiatów. Od jakiegoś czasu względami darzę też koraliki
 i próbuję sił w tworzeniu biżuterii.
 Mam nadzieję, że moje prace Wam się spodobają, bo ja już nie mogę się doczekać kolejnych wyzwań!
Pozdrawiam gorąco:)



 

Mam na imię Ela.
Tworzę głównie kartki, zakładki i pudełka. Uwielbiam kolorowanie stempli.
 Tworzenie z papieru jest dla mnie wspaniałą zabawą,
 pasją, ale i sposobem, by podarować bliskim coś wyjątkowego, od serca.
 Jest mi bardzo miło, że mogę Was tu, na blogu It's just fun!
 inspirować i podzielić się kawałkiem siebie.


   Iza


Mam na imię Iza, 
w świecie scrapbookingu znajdziecie mnie pod nazwą Z papieru robione.
Scrapbooking poznałam jakieś 2 lata temu i od tego czasu po prostu się z nim nie rozstaję :) Uwielbiam tworzyć kartki i pudełeczka, ale coraz częściej kusi mnie też świat prac mediowych, kto wie być może już niedługo zgłębię jego tajniki :)
Mam nadzieję, że będziemy się razem dobrze bawić i że uda mi się Was zainspirować ;)

   
Justyna


   Sylwia L.


Cześć Wszystkim!
 Nazywam się Sylwia Lisowska, od lata 2013 mieszkam w Irlandii.
Z zawodu informatyk i grafik-poligraf.
1,5 roku temu narodziła się moja pasja do czarowania różnych rzeczy z papieru.
 Tworzę m.in. kartki okolicznościowe, zaproszenia, albumy i inne.
 Bardzo cieszę się, że mogę być w zespole DT It’s just fun!
 i Was inspirować swoimi pracami.
Pozdrawiam!


  Wanda


I po raz ostatni w tym zespole,  



Na Wasze prace czekamy do 18 czerwca (do godz. 23.55) 
               A do północy możecie jeszcze zgłaszać prace na nasze poprzednie wyzwanie:
                                                                 Dla dziecka


Życzę powodzenia!
W imieniu DT 

 

4 komentarze:

  1. przepiękne inspiracje dziewczyny, witam nowe osoby w zespole powodzenia i dziękuję Basi za moc inspiracji <3 :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne przykładowe prace.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokochałam tekturki i lubię je wykorzystywać w pracach. Pozwolę się pochwalić jedną z nich i ją tu zgłaszam. Ja również dziękuję Basi za różne piękne inspiracje, często ją podglądam, jak i resztę dziewczyn. Lubie wyzwania, bo mnie motywują do działania (o! nawet się zrymowało, haha). Pozdrawiam ;)
    A! Gratuluję nowym dziewczynom i czekam na Wasze inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam za miłe słowa. I cieszę się bardzo że będziemy się wspólnie tu bawić :)

    OdpowiedzUsuń