sobota, 17 grudnia 2016

Wyzwanie #36 Lift kartki Magudy

Witam Was serdecznie!

Większość z nas pewnie żyje już Świętami? A my tymczasem proponujemy Wam kolejną zabawę - lift.


 Znacie blog Spuchlikowo, prowadzony przez Magudę? Jeśli jeszcze nie, to teraz jest idealny moment, by zapoznać się z jej ślicznymi kartkami zdobionymi stemplami i wziąć udział w naszej zabawie.  A oto i bohaterka tego wyzwania - piękna, zimowa kartka Magudy:


Prawda, że urocza? Nasze DT stworzyło swoje wersje tej kartki:

Agnieszka

Sylwia L.

Iza

Ela

Wanda



Bardzo jesteśmy ciekawe jak Wy na nią spojrzycie i jakie będą Wasze lifty. Dla przypomnienia - TU znajdziecie zasady naszych wyzwań. Na Wasze prace czekamy do 31.12.2016 do 23.55.  Zapraszamy do wspólnej zabawy!

Pozdrawiamy bardzo serdecznie.
W imieniu całego DT It's just fun!



1 komentarz:

  1. Jejku, dziewczyny! Strasznie mi miło, że wzięłyście na warsztat moją kartkę. Ja ją bardzo lubię ;)
    I z ogromną przyjemnością oglądałam wszystkie Wasze lifty! Niesamowite, że tyle różnych prac powstało. Ciekawa jestem, co powstanie jeszcze :) Pozdrawiam ciepło, Maguda :)

    OdpowiedzUsuń