sobota, 25 listopada 2017

Wyzwanie #56 zimowa kartka lub album z shaker box.

Witajcie Kochani!

Jak się macie? :) U mnie jeszcze temat remontowo - przeprowadzkowy. Ale już bliżej końca. :) 
Mimo to. Chciałabym Was zaprosić na naszą kolejną zabawę, #56 wyzwanie pt. 

zimowa kartka lub album z shaker box 





Zadanie w naszej nowej zabawie będzie polegać na wykonaniu kartki lub albumu z shaker box.
Na prace czekamy do 8 grudnia 2017r. do godz. 23.55

Zobaczcie co przygotowało nasze DT

Sylwia S.


Handmade by Elżbieta


Stafin Art 


To jak? Podoba się? Kto się z nami będzie bawił? :)

Życzę Wam miłego weekendu!
Sylwia L.

13 komentarzy:

  1. Witam, z shaker box kartka- będzie mój debiut w tej odsłonie. Kumulacja myśli :)- zapewne skorzystam:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,
    mam problem- nie mogę dodać linka z pracą mimo, że czas wyzwania jeszcze nie upłynął. Dlaczego? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. To ja również wrzucę tutaj: https://zyjitworz.blogspot.lu/2017/12/album-swiateczny.html

      Usuń
  3. Witam,
    ja też mam problem:(
    Wstawiam link do wyzwania w komentarzu http://lookingatdeco.blogspot.com/2017/12/moj-pierwszy-shaker-box.html
    Pozdrawiam
    Viola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszamy że nie mogłaś dodać swojej pracy w naszym wyzwaniu na blogu it's just fun, podałaś link do naszego wyzwania ale nie podlinkowałaś go i nie może brać udziału w naszym wyzwaniu .

      Usuń
  4. Dzień dobry ja również nie mogę dołączyć swojej kartki. Więc dodam link w komentarzu. Moja kartka trafiła na licytację dla hospicjum i tam jest kilka jej zdjęć https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=385284625254527&id=218631805253144
    Jak również znajduje się na mojej stronie Instagrama
    https://www.instagram.com/p/BcDAyO5AtQB/
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nam przykro że nie mogłaś dodać swojej pracy . dziekujemy za udział w zabawie na blogu it's just fun. Twoja praca nie może brac udziału w wyzwaniu poniewąz nie ma banerka i podlinkowanej strony tego wyzwania.

      Usuń
  5. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    ตารางคะแนน

    OdpowiedzUsuń